PART 1

Tarkoitus olisi siis listata muutamia hyviä näyttelijöitä. Mun lempinäyttelijäthän siis vaihtuu aika tiuhaan tahtiin, mutta on mulla pari sellaista joilla on pysyvä paikka top-listalla. Tuskin osaan hyvin kuvata heitä kaikkia erikseen sanoin, joten annan videopätkien puhua puolestani.

Tässä eivät siis ole kaikki mun lempinäyttelijäni. Toinen satsi tulee kun jaksan sen väsätä.

*-merkillä merkityt elokuvat/sarjat sattuvat myös olemaan mun lempielokuviani/sarjojani.

 

Cillian Murphy - on ollut mun suosikki jo vaikka kuinka kauan. Omistaa hienot siniset silmät! Oli ihan mahtava Breakfast on Pluto-leffassa ja muutenkin. Tässä pari videota kahdesta tosi erilaisesta roolista:

mm. Batman Begins, Inception*, Breakfast on Pluto*...

 

Jake Gyllenhaal - sattuu olemaan monessa mun lempielokuvassa, tykkään tosi kovasti toki kyllä näyttelijänäkin. Ja noh, onhan se ihan komeakin vielä.

mm. Donnie Darko*, Source Code*, Brokeback Mountain*...

 

Joseph Gordon Levitt - tosi nuoresta asti näytellyt ja taitava. Tossa seuraavassa videossa näkyy myös alussa vähän aikaa Cillian Murphy.

mm. Inception*, 500 days of Summer, 50/50...

 

Neil Patrick Harris - älyhyvä koomikko!


mm. How I met your mother*, Smurffit...

 

Jeremy Brett  - mun silmissäni ainoa oikea Sherlock Holmes. Levätköön rauhassa!

mm. Sherlock Holmes*...

 

James Nesbitt - en ole edes nähnyt kauhean monessa yhteydessä, mutta vakuutti mut täydellisesti Jekyll-sarjassa!

mm. Rimakauhua ja rakkautta, Jekyll*...

 

Uma Thurman - kyllä jokunen nainenkin pitää mahtua joukkoon. Tykästyin Kill Billiä katsoessani, mitäpä muutakaan. Jotenkin Uma Thurman vähän pelottaa mua Kill Billin takia :D

mm. Kill Bill*, Kevät koittaa Hitlerille...